Pacjent może zapisać się na wizytę lekarską dzwoniąc do biura obsługi pacjenta na

nr tel:  22 598 73 73

bądź wysyłając wiadomość na adres e-mail:
kontakt@gerimed.pl

Nie, w ramach abonamentu medycznego wszystko ma pacjent zapewnione bez dodatkowych kosztów.

Tak. Pacjent chcąc skorzystać z wizyty bądź z usługi  kontaktuje się z Biurem Obsługi Pacjenta  na: 

nr tel:  22 598 73 73 ,
bądź wysyłając wiadomość na adres e-mail:
kontakt@gerimed.pl

Tak. W trakcje trwania umowy Pacjent może dowolnie zmieniać placówki medyczne i lekarzy.

Tak. Należy przesłać wniosek na adres korespondencyjny Centrum Medycznego lub na adres E-mail.

Tak. Pacjent może korzystać ze wszystkich placówek partnerskich na terenie całego kraju. Należy umówić wizytę przez Biuro Obsługi Pacjenta i przekazać informacje w której placówce medycznej ma odbyć się wizyta lub usługa.

Zgodnie z umową Pacjent ma taką możliwość. Należy przesłać taki wniosek na adres korespondencyjny Centrum Medycznego lub na adres e-mail dane Pacjenta, który ma korzystać z abonamentu.

Nie. W ramach abonamentu medycznego Pacjent ma zagwarantowane wizyty u specjalistów bez limitu.

Nie. Pacjent w ramach abonamentu ma zapewniony dostęp do lekarzy specjalistów bez skierowania.

Szanowni Państwo!

Informujemy, że Placówka Gerimed z przyczyn organizacyjnych jest nieczynna od dnia 25.02.2020 do odwołania.

Za utrudnienia serdecznie przepraszamy, jednocześnie informujemy, że zaistniała sytuacja nie jest wynikiem zaniechań któregokolwiek z pracowników