Pacjent może zapisać się na wizytę lekarską dzwoniąc do biura obsługi pacjenta , bądź wysyłając wiadomość na adres e-mail.

Nie, w ramach abonamentu medycznego wszystko ma pacjent zapewnione bez dodatkowych kosztów

Tak. Pacjent chęć skorzystania z wizyty bądź z usługi kontaktuje się z Biurem Obsługi Pacjenta , bądź wysyłając wiadomość na adres e-mail

Tak. W trakcje trwania umowy Pacjent może dowolnie zmieniać placówki medyczne i lekarzy.

Tak. Należy przesłać taki wniosek na adres korespondencyjny placówki lub na adres E-mail

Tak. Pacjent może korzystać w całej Polsce w dowolnej placówce medycznej. Należy umówić wizytę przez Biuro obsługi Pacjenta i przekazać informacje w której placówce medycznej ma odbyć się wizyta lub usługa.

Zgodnie z umową Pacjent ma taką możliwość. Należy przesłać taki wniosek na adres korespondencyjny placówki lub na adres E-mail dane Pacjenta który ma korzystać z abonamentu.

Badania laboratoryjne można wykonać w każdym punkcje diagnostyki laboratoryjnej w całej Polsce. Należy umówić wizytę przez Biuro obsługi Pacjenta i przekazać informacje w którym centrum diagnostycznym ma odbyć się usługa lub podać miasto w którym chcę wykonać usługę a Biuro Obsługi Pacjenta znajdzie najlepsze centrum diagnostyczne i umówi wizytę.

Pacjent może zawiesić abonament medyczny. Należy przesłać taki wniosek na adres korespondencyjny placówki lub na adres E-mail

Treść Akordiona

Szanowni Państwo!

Informujemy, że Placówka Gerimed z przyczyn organizacyjnych jest nieczynna od dnia 25.02.2020 do odwołania.

Za utrudnienia serdecznie przepraszamy, jednocześnie informujemy, że zaistniała sytuacja nie jest wynikiem zaniechań któregokolwiek z pracowników